VEELGESTELDE VRAGEN.


Heb je een dringende vraag voor ons? Check dan eerst even hier of we het antwoord al voor je klaar hebben. Niet gevonden? Laat ons dan een berichtje via onze contactpagina of hallo@kleirantwerp.be. We antwoorden je binnen 24 uur.

Vallen de producten groot uit?

Al onze producten zijn normaal van maat. Op iedere productpagina vind je een maattabel. Jezelf eerst even opmeten, kan dus zeker geen kwaad.

Wat zijn de verzendkosten?

België

Geen! Al onze verzendingen zijn volledig gratis! De prijs van het product is ook de prijs die je effectief zal betalen. Geen onvoorziene kosten. Beloofd.

Nederland

5 euro. Jammer genoeg zijn internationale verzendingen iets duurder, waardoor we een deel van die kosten moeten doorrekenen. Sorry.

Hebben jullie een winkel?

Geen eigen winkel, wel enkele verkooppunten! Een actueel overzicht van alle verkooppunten vind je op deze pagina.

Daarnaast proberen we zoveel mogelijk aanwezig te zijn op beurzen, marktjes of andere evenementen. Hou zeker onze eventpagina op Facebook in de gaten. Hopelijk tot snel!

Hoe kan ik de kleding reinigen?

Goede vraag! Op onze pagina over wassen en strijken vind je alle info.

Hebben jullie baby- of kinderkleding?

Momenteel hebben we één rompertje in de Tourist LeMC collectie. Verder bieden we geen baby- of kinderkledij aan. Er zijn wel plannen dus check af en toe onze website! Of schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Ik zie een leuke T-shirt of trui, maar kan ik deze ook in een andere kleur bestellen?

De truien en T-shirts die je op onze webshop ziet, zijn de enige die verkrijgbaar zijn. Een bedrukking op een andere kleur T-shirt of trui is voorlopig niet mogelijk.

Het goede nieuws? Wanneer we een nieuwe collectie lanceren, wisselen we steeds zoveel mogelijk de kleuren van onze truien en T-shirts. We proberen dus om regelmatig voor variatie te zorgen. Hopelijk vind je iets naar je zin!

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe collectie? Schrijf je dan snel in op onze nieuwsbrief.

Gaat de opdruk af in de was?

Je zal misschien merken dat je opdruk na een paar keer wassen al iets lichter wordt van kleur. Je hoeft je zeker geen zorgen te maken! We gebruiken een speciale drukmethode waardoor de inkt gemengd wordt met bleekmiddel. Bij de eerste keren wassen zal het bleekmiddel uit de inkt gaan en lijkt het dus te vervagen. Maar het zal er nooit volledig uitgaan!

De maat is niet juist. Hoe wissel ik mijn aankoop?

Stuur een mailtje naar hallo@kleirantwerp.be. Dan bekijken we samen de beste oplossing!

Ik heb een vraag over de cadeaubonnen van KLEIR.

Kan ik meerdere cadeaubonnen gebruiken bij een bestelling?

Ja, tijdens de check-out heb je de mogelijkheid om meerdere cadeaubonnen te gebruiken.
Wanneer je een cadeaubon wilt bestellen voor iemand kan je dus je bedrag volledig zelf bepalen door meerdere cadeaubonnen (met een verschillende waarde) in je winkelmandje te leggen.

Kan een cadeaubon meer dan één keer gebruikt worden?

Ja, wanneer je tijdens een bestelling slechts een deel van een cadeaubon gebruikt, blijft de rest nadien zijn waarde behouden voor een latere bestelling.

Kan ik een cadeaubon kopen met een cadeaubon?

Origineel! Maar dat is niet mogelijk.

Kan een cadeaubon gebruikt worden om de verzendkosten te betalen?

Ja, cadeaubonnen worden toegepast op het finale bedrag waar ook de verzendkosten inzitten.

Nick en Mathias
De mannen van KLEIR.