RETOURNEREN.

Toch niet tevreden over je product? De verkeerde maat besteld of iets verkeerd ontvangen? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
Alle beloftes op een rijtje:

  • Je kan je product retourneren tot 60 dagen na ontvangst van je bestelling
  • Je kan ervoor kiezen om je product
    • OF te ruilen voor een ander product met dezelfde waarde
    • OF te ruilen voor een product met een hogere waarde (+ bijbetaling van het verschil)
    • OF te ruilen voor een cadeaubon (1 jaar geldig)
    • OF te laten terugbetalen
      • belangrijk bij terugbetaling: we houden in dit geval €5,95 af om de retourkosten te dekken.
  • Binnen 3 dagen na ontvangst van je retour mag je je nieuwe product, cadeaubon of terugbetaling verwachten
  • Producten van onze outletpagina kunnen niet worden geretourneerd

Je kan je retour aanvragen via deze link. Je hebt daarvoor je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij de bestelling van het product dat je wil retourneren.

Hoe vraag ik een retour aan?

Volg deze stappen om eenvoudig je retour aan te vragen:
Step 1

1. Dien je aanvraag in.

Klik op de knop hieronder om je retour in te dienen. Je hebt daarvoor je bestelnummer (die kan je in je bevestigingsmail vinden) en je e-mailadres nodig.

Step 2

2. Inpakken

Steek je producten in een doos, gebruik gerust de doos waarin je producten zijn aangekomen.

Step 3

3. Verstuur

Je kan je pakje versturen in een pakjespunt. Je vind hier meer informatie over op je retourlabel

Step 4

4. Nieuw product

Van zodra we jouw pakje ontvangen, storten we je geld terug of krijg je het juiste product opgestuurd.

Is iets niet helemaal duidelijk? Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een mailtje naar hallo@kleirantwerp.be.